.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران میزبان اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور روز پنجشنبه در بابلسر برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، عباس زارع ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه همایش شهدای رسانه ای کشور به میزبانی بابلسر و با همت بسیج رسانه برگزار می شود افزود: کارها و اقدامات خوبی در بسیج رسانه استان صورت گرفته است.

 

وی با تاکید براینکه همه فعالان رسانه ای استان باید بسیجی شوند از تعامل مطلوب بسیج رسانه استان تقدیر کرد و افزود: یکی از اتفاقات و کارهای خوب، برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه ای استان است.

 

وی تروج فرهنگ ایثار و شهادت را امری لازم دانست و گفت: باید با همراهی و همدلی نسبت به ترویج این فرهنگ و نهادینه سازی آن اقدام کنیم.

 

دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران، با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف این شورا است ، تولید محتوا در فضای مجازی را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از ظرفیت فضای مجازی بهره گرفت.

 

زارع انتخاب شهید شاخص رسانه را از جمله اقدامات خوب استان مازندران برشمرد و خواستار مشارکت پرشور و همه جانبه اصحاب رسانه در همایش شهدای رسانه ای استان شد.

 

عبدالمهدی حق شناس رئیس بسیج رسانه مازندران نیز با تقدیر از تلاش مسئولان مختلف برای برگزاری همایش شهدای رسانه ای کشور در استان تصریح کرد: این یادواره تخصصی با حضور پرشور اصحاب رسانه و مردم برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران همایش شهدای رسانه ای کشور در بابلسر خواهد بود، ترویج گفتمان شهادت، ایثار و انقلابی گری را از اهداف این همایش بیان کرد.

 

حق شناس شمار شهدای رسانه ای کشور را ۲۲۱ شهید اعلام کرد و گفت: ۲۲ شهید رسانه ای مربوط به مازندران است و در این همایش از خانواده شهید شاخص، شهید باغبانی تقدیر خواهد شد.

 

رئیس بسیج رسانه مازندران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: رسانه، رسالت زینبی (س) و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت شعار همایش و یادواره شهدای رسانه ای کشور است.

 

وی افزود: در این همایش دو مستند ناتمام از شهید باغبانی و مستند گل چه پایان قشنگی دارد رونمایی می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.